Gwarancja

 W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami niezwłocznie, zależy nam, żebyś była zadowolona, postaramy się rozpatrzyć Twój wniosek jak najszybciej.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu ( faktury) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 Reklamacje

 Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy przypadkiem nic nie zostało uszkodzone w transporcie. Jeżeli dostrzegasz widoczne uszkodzenia opakowania przesyłki – możesz nie jej nie odebrać i skontaktować się z nami.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli w Twojej ocenie nabyty przez Ciebie produkt ma wady lub jest niezgodny z umową (tj. opisem), powinieneś wykonać następujące czynności:

  1. Przesłać produkt na nasz adres wraz z krótkim oświadczeniem dotyczącym wad rzeczy i źródłach niezgodności towaru z opisem oraz z numerem rachunku do wpłaty kwoty, ewentualnie uznanej w ramach reklamacji (zależy od decyzji sprzedawcy, podjętej w oparciu i przedstawione przez Ciebie okoliczności).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona pozytywnie, postaramy się jak najszybciej zwrócić środki, naprawić produkt lub przesłać Ci nowy egzemplarz. Staramy się by termin ten nie przekroczył 8 dni roboczych.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 Zwrot produktów

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być spakowany w oryginalne pudełko, nie być pognieciony i powinien dotrzeć do nas w stanie niezmienionym.

 Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Powinnaś spakować zakupiony towar do opakowania, w którym przysłaliśmy produkt
  2. Do przesyłki powinno zostać dodane pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz o numerze rachunku bankowego, na który powinniśmy zwrócić środki za zakupiony towar.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli wszystko będzie się zgadzało, towar nie będzie nosił śladów użytkowania, a Twoje oświadczenie zostało przygotowane poprawnie,  na swój e-mail otrzymasz od na informację o dokonaniu zwrotu środków w terminie 7 dni od dnia przesłania wiadomości do Ciebie. Jeżeli okaże się jednak, że przesłany towar był w między czasie używany lub został uszkodzony – e-mailem otrzymasz informację o braku zgody na przyjęcie produktu. Wówczas w ciągu 7 dni roboczych na adres przez Ciebie wskazany, odeślemy zakupiony towar.